onsdag 11 mars 2009

Bebiskläder.

Blåbärssoppa-monstret =)

Vit body, set med tröja och byxa med matchande mössa, till bebisen!

For me! Tyckte att jag behövde byta ut mina uttjänta Adidas och Puma-skor nu som är så slitna att det nästan är hål i dem...
Vi var på BVC idag, sköterskan skickat en remiss till ögonläkaren, så får vi se när vi får tid.. OM hon skelar så är det ju bra att ta tag i det så snabbt som möjligt.
Efter besöket så gick vi en snabb sväng på stan som synes... Har varit väldigt sparsam denna gång med kläder till bebisen, vet ju hur lite man använder de där neutrala färgerna sen när man vet könet liksom. Så förutom en stjärn-body från Villervalla så var detta det första setet jag köpte!
Är så trött nu så ögonen går i kors, vet inte vad jag skriver knappt, kanske märks...
Men Efterlyst ska jag se iaf.. eller somna i soffan ;)
Hej hej.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan, vilken fin blogg du har. :)

Kika gärna in på min och var med i tävlingen där jag lottar ut ett presentkort från gangstar. Dom har super coola barnkläder.

Länk: http://axelsmamma.blogg.se/2009/march/min-forsta-tavling.html

Hälsningar, Lena

Anonym sa...

så söt hon är på bilden hehe :) dom va jätte fina skorna, såna vill ja oxå ha ju!! hehe :)

MrsTroll sa...

Jaha ni misstänker att hon skelar.. Ja då är de ju bra och göra ngt åt saken.. Inte så roligt att springa med lapp för ögat. Me know, fick göra de som liten.. ;-)
Vi misstänker att K kommer att få glasögon, man ser att han ibland har väldigt svårt att se..