söndag 15 mars 2009

Tagit ledigt!

Idag har jag tagit ledigt, skulle egentligen jobbat 15-24 men jag orkar faktiskt inte! Snälla Matilda jobbar åt mig!!
Hade så satans ont i ryggen och bäckenet igår, jobbade 10 timmar, så det känns som jag var värd att fuska idag =)

Noelle har sovit hos farmor o farfar i natt, jag vaknade 07.30 o va pigg...

Och vid 14 skulle mamma bjuda på pizza på Granada.. nu är jag något mätt kan jag säga!
Min Noelle kommer strax hem, ska pussa på henne för jag har saknat henne! Känns konstigt när ingen väcker mig mitt i natten ju ;)

Kollade melodifestival hos Frida igår. Vet inte om jag tyckte det var så bra, men som vanligt så brukar jag börja gilla vinnarlåten efter att man har hört den ett par gånger... Funkar nog i Eurovision, OM hon klarar semin, haha.
*schlagertönten igång*

HOPPAS Villervallakläderna kommer i morgon, så nyfiken!!!

Hej svejs.

Inga kommentarer: