fredag 27 mars 2009

Ja, lite mer sjukdomar skadar ju inte, eller?

Sjukstuga igen. Mattias fick hämta hem Noelle från dagis igår vid lunch för hon var sjuk. Förkyld och jättehängig.
Nyss åkte Mattias till akuten, dom däruppe tyckte att han skulle komma dit eftersom han hade blodförgiftning i höstas o låg inne ju, och nu lite av samma symptom, hans penicillinkur var slut i onsdags och igår började han få hög feber igen.. suck.
Själv börjar jag bli snorig och har ont i halsen...

*gnäller*

Så trött på detta, min penicillinkur tog slut för 20 dagar sedan, man tycker ju att man borde klara sig lite längre än så?
Därför tycker jag att denna graviditet varit SKIT eftersom jag varit sjuk o trött större delen av tiden. Nu är jag i vecka 30, har 10 veckor kvar och börjar känna lite stress eftersom ingenting är köpt eller fixat.. men men, det mesta finns ju sen innan iofs. Lite kläder, en bilstol och en vagn behövs ju. Vet fortfarande inte hur jag vill göra med vagn.. assvårt!

Nä, lägga Noelle snart o kolla på Let´s Dance final ensam då.. det blir säkert skoj, då kan jag äta godis utan nån som gnäller ;)
Vill att Magnus o Annika vinner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e skitbra på vagnar! Jag kan valla dig runt på stan nån dag när du poppat ett paket Alvedon å orkar med det. ;)

Anonym sa...

Håller på dom också!

Hoppas att ni blir bra snart ! : )

Sandy Dandy sa...

Du är inte sugen på en P&T då?! Kan du ju ha som singel + stödbräda med sen!

Krya på er!! Har med ont i halsen o täppt som f*n...

Gött dom vann :D höll på dom också!

Angelica sa...

Vad skönt, då är jag inte ensam om att inte gjort elr planerat något inför denna bebbe. =)