måndag 2 mars 2009

S J U K ! ! ! !

Jaha då är man SJUK igen. Tyckte det kändes bättre igår kväll så jag gick o jobba kl 6 i morse men hängde på telefonen så fort vårdcentralen öppnat för att försöka få en tid där.
Hade fått så F Ö R B A N N A T ont i örat, OCH bihålorna...
Så jag fick åka dit, besök hos en sjuksköterska och en läkare samt en massa väntetid så satt jag där 9 - 10.20
Men jag fick iaf penicillin, och blev sjukskriven hela veckan ut (har ju redan varit hemma nästan en hel vecka...) Men jag ska höra av mig på torsdag om det inte blivit bättre.. är det bättre jobbar jag nog då.
Hade tydligen lite härliga varblåsor i örat med, som
k a n s k e kunde spricka och läcka ut var.. LOVELY! =)

Nu ska jag nana.

5 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Usch o fy :-( dessa jäkla förkylningar!!!!! nu har sven magsjuka, hoppas inte engla åker på att !! krya på er, kram

Anonym sa...

oh, fy f*n, hur länge till orkar din kropp med dessa förkylningar?? Jag lider verkligen med dig, VET PRECIS HUR JOBBIGT DET ÄR att vara så sjuk så lång period. Jag hade ju mitt i 5 VECKOR I STRECK!!!!!förra året nov-dec...
Krya på dig, vore superkul att ses en dag framöver...Kram på er

Anonym sa...

hi hi, ORSO menar orsi så klart

Anonym sa...

Nämen sjuk nu igen. Ni har verkligen otur början av året här. Och öronen med, sånt som gör så ont. Blä!! Krya på dig!

Anonym sa...

näe det gick inget bra alls idag, sabla läkare! men du har säkert sett mitt klagomål på FL vid det här laget ;) man kan bli trött för mindre vill jag lova.

hoppas du mår bättre idag

kram!