måndag 16 mars 2009

Ledig. Tandläkarbesök och Öppnis!

Idag var jag ordinarie ledig eftersom jag skulle ha jobbat igår sent..
Var hos tandläkaren i morse. Har inte varit där på 2,5-3 år så det var ganska väntat att tänderna inte skulle vara i perfekt skick men någonstans innerst inne så hoppas man ju att man klarat sig undan hålen..
Men ICKE!!
Fröken Syrén hade då två stora hål som måste lagas NU (nästa vecka fick jag tid...) Sen hade jag ganska många små hål/början till hål lite överallt... BLÄ!
Låter ju som att jag aldrig borstar tänderna, men jag gör faktiskt det, morgon och kväll VARJE DAG!!!!! Det jag slarvar med är tandtråden... man gör det några dagar och sen glöms det bort/orkar inte o.s.v... MÅSTE bättra mig!
Och sen måste jag också se till att gå på regelbundna besök minst en gång per år!
Suck suck suck...

Efter tandläkarbesöket åkte vi till Öppnis, det var minst ett halvår sen vi var där så det var skoj. Noelle har dock börjat dra i mig hela tiden och överallt... Jag ska vara med henne heeela tiden...
Det var MYCKET folk idag! Några kändisar allt, Sandra & Engla, Orsi, Filippa & Jennifer och Mattias kusin Jessica med sonen Zion träffade vi också bl.a...

Nu sover Noelle efter mycket krångel, hon vill ju inte somna i sin säng längre utan går upp hela tiden.. men jag la tillbaka henne, skrik och tårar.. upp... tillbaka... om och om igen. Phu!

Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad underbart att vissa har en lik bestämd liten dam där hemma som vi....Älskade 2-årstrots, åh vad vi har längtat efter DIG..NOT!!!!
Kram

Anonym sa...

hihi! tvåårs-trots hade inte elliot nåt, men han e vrång-vrång 6-åring nu istället. ;) här gick jag och trodde man skulle slippa ;)