torsdag 28 maj 2009

Förvärkar...

... är ett konstigt begrepp, men tydligen väldigt vanligt!
Då hade jag det i natt, mellan ca 23 och 04 med allt mellan 3 och 15 minuters mellanrum.. sov inte mycket :-( Sammandragning i samband med mensvärkssmärtor i nedre delen av magen, ont och obehagligt, inget jag stötte på under graviditeten med Noelle...
Men ändå inte SÅ ont så man funderade på att ringa förlossningen.. nejdå, såhär kommer det kanske vara i nån vecka nu, men HOPPAS kan man ju att det händer inom den närmsta veckan!

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Exakt som det var för mig, vet inte om du läste min blogg då. Jag hade inte en endaste sammandragning med Edwin, men med Ella var det sånt hela tiden dom sista 2 veckorna typ.. Spännande iaf! Och som du säger, inte tillräckligt ont för att man tror att de har börjat, men ändå jobbigt ont liksom. Man tänker joo de kanske har börjat, men så vet man att det egentligen ska kännas mer. Haha gud vad jag babblar :)