onsdag 27 maj 2009

Trött på skiten...

...som alla säger i slutet av graviditeten? Vill inte, orkar inte, vill bara få ut bebisen nu! Nästa lördag hade jag tänkt mig ;)

Noelle har varit febrig i några dagar (lö-må) och är snorig och hostig så hon har inte varit på dagis, vet inte om hon ska dit i morgon.. får se.
Idag var vi vid Ramnasjön o matade fåglarna, men som vanligt blåste det svinkallt.. så det blev ett snabbt besök. Åkte till mitt jobb och fikade istället ;) nära o bra!

Tog oss vidare upp till Babyproffsen, köpte två st mobiler i trä, tyckte dom var jättefina.. så det blir Mattias uppgift att sätta den ena ovanför sängen, han får väl skruva upp den i taket ;)
Köpte även en nappflaska till bebis, min plan är ju att amma, men går det som det gjorde med Noelle så tänker jag vara förberedd med en flaska hemma!

Efter det stannade vi på Mc D och köpte med oss mat hem,... jag är såå trött på att laga mat, (=dålig mamma) de senaste dagarnas lunch har ju liksom bestått av köttbullar, falukorv och alla möjliga sorters pasta... Noelle gillar det, visst, men hallå, var är variationen? Och motivationen???

Nu sover Noelle och jag ska faktiskt också lägga mig. Noelle vaknade vid 4 och somnade om, men jag somnade inte om förrän halv sju, hade rätt ont i magen... suck. TUR att hon sedan sov till 8 iaf!!

Inga kommentarer: