fredag 1 maj 2009

Djurparken igen.

... Lika bra att gå dit och fördriva tiden lite, när man har Lejonkort! =)
Gick andra hållet idag, upp för den monsterbranta backen mot savannen och tittade på de djur som vi missade sist eftersom Noelle sov då.
Girafferna var intressanta, hon stod där länge och kikade och pekade.
Sen den stora lejonhanen.. han kom fram till fönstret och visade sina stora tänder ;) Noelle tror ju säkert att han är en jättegosig stor kissekatt! Hon vinkade så glatt åt honom ;)
Noelles farbror Magnus kom sedan med, han slog på stort o köpte sig ett lejonkort eftersom han inte varit i parken på säkert 10 år... han tyckte det var kul :D
Men man går ju inte dit om man inte har barn.. gjorde inte jag iaf...


Sen när vi kom hem så sov vi en stund, åt lunch, gick upp till lekplatsen, åkte till Maxi, hem, badade tillsammans (shit det blir enorma vågor i badkaret när jag rör mig.. hahaha) och sen stekte jag hamburgare till oss, Noelle gillade det! (konstigt.. )
Nu sitter jag här och ska kolla lite på tv...
Trevlig helg!!

3 kommentarer:

Frida sa...

jasså, djurparken för er oxå! Hmm... såg er inte...men vi var ju inte ensamma!
Hihi...svallvågor i badkaret, det är bra gjort!Men du har ju lite att skylla på.

Ja, Buster är ganska lik min bror...kul att man får vart med de örsta nio månaderna iallafall!

Angelica sa...

Haha, jag älskar djurparken och gick dit förut utan barn. =P

Farbror Magnus sa...

Djurparken is the shit, lär bli en del vändor där ska du se, apa apa