fredag 8 maj 2009

Tänker tillbaks...


... Nu när det börjar närma sig för bebis att komma till världen så tänker jag mer o mer på tiden då Noelle var nyfödd! Och visst älskade jag det, det var mysigt... många vakennätter visserligen men ändå ;)
Är ju inte direkt bortskämd med att få sova hela nätter än så det ska nog gå bra..
Jobbigt om Noelle ska vakna varje gång bebisen skriker bara.. det återstår att se!!
Är inte så rädd för förlossningen, nej, det är jag inte... jag tror att det blir som sist, att jag blir lite rädd då man väl är där och det är så på riktigt! Självklart gör det oooont att föda barn, vem tycker inte det? Men det är det värt, för det onda går ju över, och kvar har man en liten bebis!!
Blev så nostalgisk att jag var tvungen att ladda upp lite gamla bilder... =)
Här är Noelle hela 8 minuter gammal.
(vet inte vad för svart streck som hamnat mitt i, förmodligen jag som testat mina datakunskaper och skulle skära ut bilden på nått sätt.. hahaha)



... och här är det 13 dagar innan det var dags!




Lilla skrutt på BB, kanske ett dygn.




4 månader, på dopet!







2 kommentarer:

Anonym sa...

nostalgi e väl härligt ;)

Farbror Magnus sa...

ahhhh ska bli roligt med till att skämma bort. whooooo