tisdag 5 maj 2009

Handlat lite.. och krockade nästan...

Så kom äntligen "Spring Collection-blöjorna 2009" Med tigrar på.. här sitter Noelle och visar dockan vilka tuffa blöjor hon har! ;)

Vilket skitväder idag då! Vi åkte iväg på f.m och fixade en present till Mattias, som ska vara från min mamma :) Jag och Noelle köpte från oss igår.
Idag fyller han ju 30+ ;)
Ska inte ha något kalas, bara mamma o hans föräldrar + bror kommer på fika vid 17.
Sen ville jag åka vidare till Babyproffsen o kika lite.. höll på att krocka på vägen.. Det är SANT! Det var inte många millimeter som var avgörande.
Svängde av motorvägen där Babyproffsen ligger och när man kommer upp mot bron så kollar jag av ganska tidigt att inte det kommer bilar, bilen framför mig likaså, men han kör inte... stannar däruppe vid korsningen liksom, så jag höll på att köra in i honom.
Bromsar som en dåre och svänger samtidigt hastigt åt vänster.. jag trodde verkligen att jag stötte i hans bak men det var PÅ HÅRET alltså.. gud, jag blev helt livrädd, även fast det såklart hade varit mitt fel, men...
Jaja.. har klarat mig bra i trafiken under mina 9 år med körkort ändå..*peppar peppar* bara blivit påkörd i en rondell och på en parkeringsplats (med kompisens bil när jag skulle hämta dom på Landvetter, det var lite pinsamt kan man säga...)



Till vagn, Laban-påslakan.

Laban-bodyn till bebisen, som jag har tittat på några ggr, idag köpte jag den ;)


Sen kom paketet från cheekymonkey.se idag, Noelle har ju blivit helt tokig i apor, så jag hittade dessa på nätet, på rea dessutom. Skitbra!



Solhatt och t-shirt.





2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Fiin shopping! :) Läskigt med "nästan-krock" hehe. Man blir bra rädd när de känns som man ska krocka ändå! Fy vad läskigt. Speciellt om man har barnen med sig.

Sandy Dandy sa...

Fy vad läskit!! Tur det inte blev en smäll där du!
Fint du shoppat!! kram