söndag 24 maj 2009

Noelles glasögon.

Hej hej
Har inte varit lätt att fånga Noelle på bild med glasögonen på =)
Vi har försökt att hon ska ha dem på så mycket som möjligt i helgen, men ibland åker de av o man blir rädd att hon bryter sönder dem... 3-4 timmar i sträck är nog rekordet!
Tycker att hon är jätteduktig! Hon är ju faktiskt bara två år ;)
Helgen har spenderats i Varberg. Märkligt väder, strålande sol, regnskurar och stormliknande vindar om vartannat. Men mysigt har det varit!
Känner att bebisen har gjort sitt inne i min mage nu, kan jag få be den komma UUUUT???!!!
Känns som att skinnet på magen bara är några millimeter tjockt när den knökar som mest, den får ju typ inte plats! Sen får jag sammandragningar av minsta lilla rörelse, magen är stenhård jämt! Mellan benen, liksom insidan av låren, känns det som att man sover med benen i spagat, det gör så ont.. fan vad jag gnäller nu, men alltså, det gör ont! (Inte i jämförelse med vad som komma skall, men just nu längtar jag bara dit!!)
Glad fis solar magen ;)
Ligga ner som pappa o äta glass!

Hagel har det kommit med...



6 kommentarer:

Frida sa...

Vad duktig lilla noelle är!! Inte så lätt att helt plötsligt behöva ha på sig glasögon jämt och ständigt!
Vet själv hur det är....har haft det sen jag var lika gammal som henne!
Önskar Lycka till!!
Ni slipper lapp iallafall eller??

Sandy Dandy sa...

Hon är ju jättesöt i sina glasögon!! Vad tuffa dom va! :D Håller med ont mellan benen, får verkligen gå upp i slowmotion ur sängen, om man nu ens kommer upp!

Anonym sa...

hon är ju jättesöt i sina glasögon juh! :)

du har väl bebis på gång snart låter det som... ;) fixerad å sån värk.. låter misstänkt du... ;)

Malin sa...

naww vad söt hon är :) jätte fina glasögon. vad duktigt av henne att ha de på så längen :)

Anonym sa...

hon är ju jätte söt med dom på!! :) å duktig är hon med.. :) får kanske se dom på i morgon då? :) kram

MrsTroll sa...

Ja de är inte alls illa gjort.. Duktig hon är.. De är helt klart en vanesak..
Här har vi faktiskt lite tvärtom, sonen tar mina glasögon ganska ofta och tycker de är jätte roligt..