måndag 20 juli 2009

Hem..

I morgon åker vi hem. Tråkigt, men skönt att komma hem också..
Noelles farmor och farfar måste ju få utnyttja sin husvagn lite också.
=)
"Hem... faffa, Elle, husen." betyder "Vi ska hem, farfar och farmor (som heter Elle) ska vara i husvagnen"
Noelle har börjat prata så himla mycket här nere.. hon härmar alla ord och det bara sprutar ut nya ord ur hennes mun =) Skoj!

I morgon eller på onsdag lägger jag in bilder, när jag hinner...

Varit inne i stan en snabbis idag... Letat efter jacka (luvtröja m dragkedja) till William.. Fasen va dåligt utbud på killkläder det är, helt sjukt ju!! SKÄRPNING klädkedjorna! Blir väl lite internetshopping hemma sen om jag känner mig själv rätt ;)
Har en Villervalla-order som ligger o väntar på att bli betald också.. har inte bank-dosan med mig så det får bli hemma sen ;)

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Borta bra men hemma bäst :) Stämmer oftast bra! Håller med om det dåliga utbudet på killkläder! Det märkte jag när Edwin var bebis. Det var så jag fastnade för Polarns kläder bla :) Finns ju så många andra roliga märken nu för tiden!