onsdag 15 juli 2009

Uppdatering...

Har inte tid att använda datorn här, och det är väl iofs ganska skönt!
Vädret är bra, men lite opålitligt, strålande sol.. regndroppar.. sol.. mulet.. Men väldigt skönt! Behaglig temperatur åtminstone!
Igår fjäskade jag till mig en tripp till Ullared ;) Lilleman sov nästan hela tiden, skönt. Blev lite nödvändiga och önödiga prylar, som vanligt när man åker dit :)
Köpte faktiskt lite kläder till mig, helt overkligt, haha, 2 toppar, 1 linne och en klänning! Billigt och bra, magen behöver ju döljas!
Idag skulle vi in till stan, jag skulle ta bilen och möta upp Noelle och Mattias i stan för att de skulle åka lilla strandtåget Apelviken-Varberg.. men de kom inte så långt, jag mötte dom när jag åkte bilen, här på campingen, och Noelle med tårar i ögonen.. tåget gick inte på grund av skadegörelse.. och Noelle som hade pratat om detta hela morgonen!! Fy, det gjorde ont, att se henne så ledsen! Men nu verkar det vara lagat, så vi tar det i morgon istället!
Lille William skriker och har ont i magen.. får ta upp det på BVC nästa vecka, Minifom-dropparna funkade ju inte ett skit! Han bajsar ju flera ggr per dag men ändå så vrider han sig av smärta och skriker.. nu sover han äntligen, han har varit mycket vaken idag...


Tokfisen i sin "KUTT-klänning" (Lille Skutt) :)

2 kommentarer:

Moster Jejje sa...

nee blev lillan så lessen? :( säg till henne att nästa gång jag kommer så ska hon och jejje åka :)

Moster Jejje sa...

nee blev lillan så lessen? :( du får säga till henne att hon å jejje ska åka nästa gång jag kommer :)