onsdag 29 juli 2009

Knalleland. Lekborgen och nya kläder =)

Åkte till Knalleland strax efter 10 idag.. Till Lekborgen. Det var säkert mer än ett halvår sedan vi var sär sist och jag vill minnas att Noelle inte tyckte att det var så skoj.. men vi gör ett nytt försök tänkte jag. Var inne med henne på den "stora" avdelningen också, hon åkte rutschkana en gång med mig och en gång med pappa.. men det var ingen höjdare, verkar som att hon har roligare på en vanlig lekplats faktiskt!
Tog en sväng i affärer efteråt.. Köpte byxor och två vanliga toppar på H&M till mig. Ett bamsepaket tvättmedel, två värmeljushållare och en barnfilm på Eko och sen en glass på McDonalds till Noelle :)
Lillebror sov gott i sin vagn på Lekborgen.



Hoppa hoppa


Filur



När jag kom hem så hade min senaste Villervalla-beställning trillat in genom brevinkastet ;) Har tydligen blivit helt såld på deras kläder ... hihi. Fina, bra kvalité och väldigt bra priser tycker jag!! När man köper t.ex en t-shirt och ska matcha den med tights, ta det turkosa t.ex, så VET man att det är verkligen samma turkosa färg... Köpte bruna tights och en brun t-shirt med rosa blommor ur H&M-katalogen till Noelle för ett tag sen.. och.. var det samma bruna färg? Nej såklart inte! Då får det gärna kosta nån 50-lapp mer för ett plagg tycker jag....
NU är jag hungrig! Ge mig MAAAAT!!!!





2 kommentarer:

Linda sa...

se upp så hon inte blir sjuk.. jag tror att magsjukan ständigt ligger och lurar i bollarna.. iallafall på mina vänners barn..
Hoppas allt e bra annars. min semester e slut efter denna vecka..suck. .j.a.g. v.i.l.l. i.n.t.e. j.o.b.b.a.

Carol sa...

Linda> Ja jag tycker att bollarna är ganska äckliga faktiskt, när tror du att de senast tömdes ut och städades där? Aldrig typ...
Var iaf noga med att tvätta oss efteråt så hoppas vi klarar oss ;)