lördag 25 juli 2009

Röjar-lördag?

Oh, en natt som har varit bra! William var jättegnällig igår kväll, ganska länge, men somnade till slut vid 21.30-22. Jag själv gick och la mig efter att vi kollat på en Wallander-film, ca 23.45 och vaknade inte förrän 03.30 då William väckte mig :-)
Sen åt han och somnade om till 7, åt och halvsomnade lite tills Noelle vaknade 8 =) Jag är nöjd!!
Vi tänkte röja och så idag.. Mattias håller just nu på att montera MALM-byrån vi köpte på IKEA igår, ska ha den till Williams kläder, det blev lite ont om plats i nedersta lådan i Noelles byrå ;) så nu har de varsin!
Ska slänga ut massa skräp som stått i påsar i vårt sovrum och bara vuxit under semestern.. påsar med gamla tidningar, pantflaskor och massa annan bröte ;) Kanske skulle ta ett röj i min garderob också.. VARFÖR ska jag envisas med att spara kläder från tiden innan jag blev gravid med Noelle? Jag var ca 10 kg lättare då än nu.. och OM jag skulle gå ner allt, ja då är väl dom kläderna knappast moderna ändå?? :o
Haha.
En trött Noelle säger godnatt till William.
Ny golvlampa inköpt igår.

Storkok på.... NAPPAR! =)



3 kommentarer:

Malin sa...

jo man var ju lite mer aktiv då ;) jag tränade ju både konståkning o friidrott innan ;) men vad gör man nu liksom hahaha ;) måste ta tag i det igen!! man mår ju så bra. :D

Anonym sa...

du är som jag... slänger aldrig några kläder nästan. ;) men vad ska man med dom till?

MrsTroll sa...

Haha, oj de var inte lite nappar... :-P