lördag 4 juli 2009

Varberg!

Kom ner till Varberg igår e.m
Det är overkligt varmt!! Vet inte riktigt vad man ska göra med lillebror.. han ligger mest i sin vagn när han inte äter ;)
Det fläktar ju visserligen lite mer här än hemma i Borås.
Igår var det min födelsedag (20+) men jag firade inte speciellt mycket.. Fick besök av min syster som kom med en tårta och presentkort på Lindex, och så fick jag pengar av min sambo, ska köpa massa nya kläder ;) Fick en amnings-bh (Abecita) av svärmor, den passade, bra ;) Brukar ju vara lite svårt att köpa sånt till mig annars, eftersom jag knappt hittar någon som passar själv...
Min mamma är ju i Thailand och kommer hem om två veckor så då får vi väl ha ett litet kalas antar jag...
Hoppas alla mår bra i värmen!!!
Lillebror William idag.. 2 veckor och tre dagar, fortfarande inte tappat navelstumpen,men den är löööös.... ;)

5 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Ja hot hot!! Puh!! Nä vad ska man göra med dom smÅ? dom bara ligger mest ju ;) Saga tappade naveln när hon va 2 v o några dar... vi hittade den inte först haha! efter några dagar hittade vi den på altanen.. bläääk! =P

Orsi sa...

Grattis i efterskott!!!!!
Kram från oss

Sandy Dandy sa...

Japp vi går rundan varje dag!! :) lättare o lättare för varje gång :) krams!!

Linda sa...

men guud.. grattis i efterskott!!!
Det hade jag helt glömt av :(
själv har jag ju ett halvår kvar ; )

Carol sa...

LINDA> passa på att NJUTA detta halvåret.. att bli 28 var minsann ingen lek!!!!!!!!!!! ;)