måndag 21 februari 2011

Dag 23

Har nästan glömt att skriva klart om utmaningen...
Här kommer iaf dag 23; det här får mig att må bättre.
... Det beror väl på vilken typ av må bättre...
Jag vet att jag mår bättre när jag får röra på mig, promenader eller joggingturer...
Jag skulle må bättre om jag gick ner i vikt, och fick en mindre mage.. MEN det hjälper ju inte, för jag äter ju en hel del onyttigheter...
Jag skulle må bättre av en resa till värmen...
Jag skulle må bättre av ett jobb. Att få gå till jobbet och ha ett socialt umgänge med vuxna människor och sedan hämta mina barn på dagis och åka hem och mysa, greja och fixa...
Jag mår bättre när jag får äta godis, och när jag får shoppa fina kläder till barnen, och ibland till mig själv... Men om jag äter godis går jag inte ner i vikt och när jag shoppar en massa kan jag inte åka utomlands.. ond cirkel ;-)

Inga kommentarer: