onsdag 16 februari 2011

Orbitrek

Ni som läst att jag beställt och fått hem en Orbitrek som för ett himla oväsen får en fortsättning här...
Företaget, TVINS, ville att jag skulle spela in ljudet från den och maila dom. Sagt o gjort. Sedan fick jag ett mail där det stod att de tyckte det var tråkigt att den var trasig och att de byter ut den mot en ny samt att de står för frakt och returkostnader! Bra service samtidigt som det är deras skyldighet att byta en felaktig vara! Men shit vilket pyssel det var att få ner den i kartongen igen, vi höll på hela kvällen igår.. och då är ändå M jätteduktig på att packa bra o sådär =) Nu väntar jag på att Posten ska komma o hämta den också. Bär ju inte en otymplig kartong på närmare 40 kg själv... Så nu hoppas jag att returhanteringen går snabbt och att jag får den nya fort så jag kan börja använda den! Kanske ska jag önska någon form av avdrag eller ersättning för allt jobb med??? ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur :-) hoppas du har det bra!!
snart e det 4e mars, då ses vi!!
Kram linda