torsdag 17 februari 2011

Shopping makes me happy II

Blandat. Fr.v: Noelle valde träningskläder själv, tights o topp från Stadium.
Blus till mig. Köpte en likadan häromdagen, fast en ljusblå/vit smalrandig.
Suuupergulligt Mololinne till Noelle. Bli sommar NU!!
Jeans (!!!) till mig, det var tusan inte igår!! Från H&M, blir bra till alla nya blusar/korta tunikor
Ljusrosa blus till mig, med lite spetsdetaljer på.
Nederst ett par jeansshorts till Noelle.
Bästa vårjackan??

***

4-i-rad.. eller, fyll hela spelplanen så fort du kan, typ =)


Det ska börjas i tid. Noelle leker med mosters iPhone och William tittar intresserat på.




Lek på Öppnis idag.
Just det, William fick en ny tröja igår, den han har här. Annars har jag bara handlat till Noelle, och kors i taket, till mig själv!
Snart hoppas jag ha jeansklänningen från NS (babyshop) hemma också =)
Sen är det nog köpstopp ett tag... ssschhh




1 kommentar:

Anna sa...

Åh va fin blusen va.. Var köpte du den??