tisdag 8 februari 2011

Ligger efter...

... med utmaningen. Rubrikerna är lite "svåra" och jag har inte kommit på något direkt svar, därför har jag inte skrivit något alls... kör på några i rad nu så får vi se...
Dag 17, mitt favoritminne
Det kan vara många saker. Kan inte ta bara ett. Många bra saker som har hänt i mitt liv som jag alltid kommer minnas. Tillexempel en skön resa med familjen när jag var liten... många bra minnen, vi åkte varje år till varmare ställen... underbart! Eller första resan med M, Rhodos 2004... eller när jag har fött mina barn... Underbara minnen som jag alltid kommer bära med mig!!

Dag 18 Min favoritfödelsedag
Ja, säkert finns det någon av mina födelsedagar när jag var ett litet barn som var helt underbara, men på senare år måste jag nog säga min 25-årsdag.. Eller några dagar senare då jag hade min stora fest. Det var så otroligt roligt, jag hyrde Björbostugan och bjöd in massor med folk. Ungefär hälften kunde komma (mitt i semestern, så det var bra ändå)
ca 30-35 tror jag vi blev. Mat, tårta, dricka, lekar, musik, tal från mamma, ja.. underbart!!

Dag 19 Detta ångrar jag
Oj.. ångrar jag att jag inte var mer seriös i skolan? Kanske det. Skulle ha vetat vad man ville göra, så jag kunde satsat fullt ut på det. För 5 år sedan kände jag ju inte så, då hade jag ju mitt jobb... Nu sitter jag här utan jobb, och tänker att "jag kanske skulle vilja bli..." men eftersom jag knappt har några betyg så känns det som en evighet att läsa upp, söka vidare, utbilda sig.. jag vet, många säger "set är si och så många år kvar att jobba"
Jovisst. Men jag skulle gjort det tidigare isåfall... tror jag.

Dag 20 Den här månaden
Februari. Redan februari. Jo, det blir ljusare... längtar till våren.
Vad har vi för planer i februari? Inga direkta, tar veckorna som dom kommer, blir lite kompisträffar/fikor, kanske nån middag, ska snart på fotvård, mamma kommer hem från Thailand ... Noelle har börjat på gympa på söndagar... Spenderade denna helgens lördag på IKEA, alltid skoj.

Nu; lunch, sen dusch, hämta på dagis. Ska träffa Åsa o Victor i e.m, det var längesen, som det brukar bli... måånga månader... ska bli kul!

Inga kommentarer: