torsdag 8 mars 2012

Det går fort

Dagarna bara springer iväg och jag är inte alls bra på att uppdatera här. Även fast jag har varit hemma en del den senaste veckan då William har haft feber :/
Men idag var vi tillbaka på förskolan igen! Och då börjar Noelle bli hostig... suck, bara hoppas att det inte blir värre under natten så kan hon gå som vanligt i morgon och kurera sig under helgen isåfall! Jag har fått en uppgift idag som ska göras när vi har egna studier i morgon och på måndag, som ska skickas in på tisdag morgon, och den verkar bannemig inte lätt...
Sedan så går det ju oftast bättre för mig än vad jag tror, kanske är bra att ligga lågt och bli positivt överraskad? Fick resultatet på provet om Cirkulationsorganen och dess sjukdomar idag. (Hjärtat, hjärtsvikt, kärlkramp etc) VG på medicinsk grund-delen, MVG på omvårdnadsdelen! Jippiiiie!
Var på intervju igår också, sommarvikariat inom äldreomsorgen. Det kändes bra, det var avslappnat, roligt och inte alls stelt och nervöst. De sa att jag kan förvänta mig jobb i sommar, och det lät ju finemang :) Sen kanske inte det är drömjobbet, jag har ju ingen aning vad jag vill jobba som när jag är undersköterska(jo jag vet vad drömjobbet är iofs) men jag måste testa mig fram, jag vet att det är inom äldreomsorg som flest jobb och vikariat finns, men det finns så många olika ställen att jobba på.. Jag hoppas att få göra praktik på en vårdcentral sista terminen så jag får testa på det med!

Inga kommentarer: