söndag 18 mars 2012

Klagomail

Skickade iväg ett "klagomail" ... eller mer som ett sätt att berätta att jag var besviken och missnöjd med den sk Bamsegympan vi går på.
(Egentligen heter det familjegympa eftersom det är den från 2 år men vi och många andra har alltid kallat den Bamsegympa, för det har varit Bamsemusik och funnits möjlighet att köpa Bamse-t-shirtar) Detta är väl tredje terminen vi går nu, Noelle har slutat och går i simskola men det är Williams andra termin, och nya ledare, ingen ordning alls! Som en lekstuga. (Man kan inte begära ordning och reda bland 20 ivriga barn, men lite mer struktur hade jag önskat mig)
Barnen verkar omotiverade och inte alls fokuserade så som innan, då det var en redskapsbana, där övningarna gjordes i tur och ordning. Nu är det inte ens en bana, knappt märkbar iallafall. Jag var så sjukt besviken idag och tyckte att det var så tråkigt!! William ville gå hem sa han, ett tydligt tecken??! Det är för mycket lek, för kort tid på banan, eftersom jag jämför med hur de två första terminerna har varit!
Känns som ett tiokort på Leos Lekland ger mer lek, skoj och motorik för pengarna!

Inga kommentarer: