tisdag 6 mars 2012

Prov

Idag har jag nog gjort det lättaste provet (kändes det som iallafall) under min skoltid - hittills. 35 minuter och sen var jag klar. Det var hygien, smitta och smittspridning. Många (ca 12?) frågor men ganska korta svar och inga djupa reflektioner och sånt där. Kort och koncist. Så som jag vill att det ska vara!
William har fortfarande feber så han fick vara hos världens snällaste granne medan jag gjorde provet! TACK! I morgon är vi hemma halva dagen var, jag och M, sen får vi se...
Intervju i morgon, inom äldreomsorgen, sommarvik.
Skulle varit på en till idag, inom funktionshinderverksamheten men vi flyttade den till nästa vecka.
Ikväll ska jag fika på Viskan med kompisar. Och en kompis vi inte umgåtts med sen högstadiet typ, såg henne och pratade lite på julmarknaden på Åhaga i julas, det är allt. Så det ska bli himla kul faktiskt!!

Inga kommentarer: