fredag 2 mars 2012

Febrigt

Har äntligen fått in bilderna från iPhonen till datorn. Lägger in lite blandat. Först William magsjuk för 3 veckor sedan, hade ju ont i magen, då får man plåster! :)
Jag och Noelle på simskolan förra veckan.
På en ny lekplats förra helgen.
"Fängelse"

Hemma med febrig kille idag. Skulle pluggat till tisdagens prov och haft en klasskompis här men det fick vi ju ställa in :/
Ska väl inte klaga allt för mycket, nu hinner jag ju tvätta och städa idag istället ;)
Jag hoppas att jag kan plugga lite i helgen, kanske på söndag. Morgondagen är fullbokad, blir ett besök på barnmässan i Göteborg med fina vännen M och våra stora tjejor :)
På kvällen blir det middag på Babbel med mamma och mina systrar, mammas födelsedagspresent från oss, hon fick även ett presentkort på Divya Spa!
Det är VÅR i luften! Ska väl inte hoppas på för mycket, det KAN ju fortfarande komma snö men det får vi väl inte tro.. känns som att min joggingsäsong snart kan börja!! Längtar!

Inga kommentarer: