tisdag 30 september 2008

Viktväktarna!

... Ja nu är det så! Jag har varit på ett möte och skrivit in mig hos Viktväktarna!
Det var den enda lösningen nu kände jag..
Har alltid sagt typ "Äh det går väl gå ner ett par kilo om man bara struntar i godis, fika och läsk..."
Javisst.. och vad gör jag när ingen ser? Äter godis... nötter...glass... kakor... FYYY!!!

Har bara gått 5 dagar men jag har aldrig känt mig så motiverad som nu! Handlat massa nyttigt så jag kan laga den maten .. ska bara köpa en av deras kokböcker med.
Ska se om jag hinner komma iväg på ett möte till denna vecka, annars blir det på måndag, så får man se om det hänt något ;)

Men jag måste ju erkänna att jag har lite svårt för det här med mellanmål... Det trodde jag man åt på dagis.. haha!
Yoghurt med frysta hallon/blåbär i är ju gott.. men sen då? Keso äter jag inte så det går fet-bort!

Önska mig lycka till.. tack tack..

God natt!

Inga kommentarer: