söndag 21 december 2008

Dålig helg...

Inte uppdaterat på ett tag, beror på sjukdomar som avlöst varann...
Noelle spydde ju i måndags, men inget mer sen så då var vi hemma i veckan plus att jag var ledig onsdag torsdag så var min plan att jobba och gå till dagis på fredagen, MEN vad händer då? Noelle spyr i sin säng på torsdagskvällen :( Och sen spyr Mattias med...

Trodde jag klarade mig, men min tur kom på fredag eftermiddag, lördag morgon och eftermiddag :-(
NU hoppas jag att det vänder, har bara jätteont i magen, lever på blåbärssoppa och A-fil idag...

Ska vila lite strax...





VILL SKICKA ALLA MINA VARMASTE KRAMAR TILL FAMILJEN GUSTAVSSON!! NI VET VILKA NI ÄR OCH VARFÖR.... KRAM KRAM!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

usch det där låter inget vidare. hoppas ni kryar på er så julen blir lugn. :)