lördag 6 december 2008

Julbord med julmust, köttbullar och prinskorv!!

... Ja det är väl ungefär så som min jultallrik kommer se ut på Grand ikväll :-p
Jag är inte jätteförtjust i julmat faktiskt.. fattar inte varför alla människor ska äta och vräka i sig av all den smörja som finns på ett julbord?? Det är ju en salig blandning?? Inte konstigt om folk mår illa... hehe

Visst kan jag också vräka i mig mat, men då hellre en pizza eller en Big Mac o co :-D
Försökte vila lite innan, Noelle sover fortfarande.. men jag kunde minsann inte somna! Kanske kan vara ett tecken på att den värsta tröttheten börjar gå över? Hoppas kan man ju alltid!

Var på Blomsterlandet med Noelle innan, köpte lite nya blommor till vardagsrummet, och lite små tomtar till köksfönstret... Men Noelle går och plockar undan tomtarna hela tiden och lägger dem i diskhon ;-)
Köpte nya krukor till vardagsrumsfönstret med, men GIVETVIS så var dom inte tillräckligt höga.. min vanliga otur! Ska tillbaka i morn o se om man kan få byta dem...

Ha en trevlig helg alla! Kram

Köksfönstret, mer julfint än så får jag det inte, jag är ju ingen grym inredare direkt :-p

Inga kommentarer: