måndag 22 december 2008

Ska bara berätta...

...

När jag var på City Knalleland för nån vecka sen o handlade så såg jag en söt "gung-nallebjörn" som dom lottade ut där bland barnmatshyllorna, man skulle bara skriva lapp med namn o nummer.. jag tänkte "Ja varför inte..."
OCH IDAG RINGDE DET FRÅN CITY!!! JAG VANN DEN!!!
Herregud, jag som aldrig ens vunnit 10:- på en tialott knappt... Så kul!

Så jag vandrade stolt ut från City Knalle med min gunghäst under armen ;-)
Noelle har iofs redan en sån i form av en kossa, så vi får väl spara denna till lillebror/syster ;-)

Nu måste jag diska.. suck!

3 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Tack för kommentaren :) Vilken tur du har då som vinner grejjer! Minns knappt när jag vann nått senast :)

Anonym sa...

haha grattis får la man säga då :P

Sandy Dandy sa...

Kul o vinna :D grattis ;) god jul på er!