tisdag 2 december 2008

Trött

Suck... vad trött jag är nu.. ska nog snart krypa i säng...
Börjar bli förkyld med, och har satans ont i halsen! Bläääää
Mattias var så himla snäll o åkte till apoteket innan o köpte halstabletter o nässpray, MEN så kollade jag av en ren slump på förpackningen med halstabletter och just dem ska man undvika när man är gravid.. Men ÅÅÅH en halstablett liksom?? Jaja den innehåller väl ngt ämne som inte är bra...

Kom iaf fram till Ultraljudsmottagningen idag, om tre veckor ungefär är det dags.. Kan tycka att det blev lite tidigt, men, äsch, det ska nog bli bra!
Ska fylla blåsan lite mer denna gång, haha, det klagade hon på sist nämligen och sa att "det här var ingen stor blåsa..."
Ja, man ser tydligen lättare om man inte har kissat en massa innan!
Ska hålla mig hela natten! ;)

tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul att du fått tid till ul vännen, spännande!!
Hoppas vi kan ses snart, kind'a miss u :-)
Kram

Carol sa...

Å min vän... jag saknar er också!
Vi får satsa på nästa onsdag om vi inte ses tidigare? Kanske öppnis på f.m som förr i tiden?? :-)

MrsTroll sa...

Haha, ja de kommer jag ihåg... Hade med mig en flaska med julmust då, och OJ vad pinknödig jag var sen.. *s*