söndag 7 december 2008

Söndag.

Så var det söndag igen..
Jag har iofs haft långhelg, ledigt fredag, lördag, söndag, så jag klagar inte!

Idag var jag och bytte de jäkla krukorna till ett par lite högre, det blev bättre!
Har tvättstuga idag med, inte jättekul, men det klarade sig med 5 maskiner idag :-)
Mattias arbetskläder får han ta själv sen när han e klar i garaget!

Igår var det trevligt, men som sagt; inte god mat... Men trevligt sällskap. Ska se om jag får några bilder av Karin sen så ska jag lägga upp dem...

Kollar lite på vagn, Mattias är ju ganska bångstyrd och vill absolut INTE kolla ÄN, men KOLLA kan man tycker jag!!
Har/hade ju en möjlighet att köpa kompis Martinas dubbelvagn, en Teutonia, som är väldigt välskött.. men, eftersom han inte vill kolla, så får jag snällt hålla mig...
*morr* Kan ju hoppas att hon vill ha kvar den ett tag till...



...Emmaljunga Twin Cangaroo.. fin, men tror att den är relativt ny, så det finns nog inte så många begagnade än...



En sån här, Teutonia team s4, har Martina som hon ska sälja.. himla sugen faktiskt!













2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Du menar på onsdag va?!??! Heheh ja Liseberg, trodde du visste ;) hihihi! Fin den dubbelvagnen va, ser ju inte så bred ut! Här blir det en P&T :D ses onsdag, kram

Sandy Dandy sa...

Hehe fatta du skojja ;) bara så du vet, ställer jag upp ha noelle! japp tar med kameran, o JA jag fattar vad för kort! hehe. kram