tisdag 16 december 2008

Ny tid för ultraljud...

Noelle fick ju magsjuka natten till igår, hela sängen var full med spya på morgonen.. och där låg hon ihopkurad i fotändan stackarn.. hon blev nog rädd...

Nu har hon inte spytt sen igår kväll vid 20 så hoppas att det vänder nu! Hoppas även att jag slipper!!
Jag avbokade ultraljudet i morgon för säkerhets skull. Dels för att ingen vill/kan ha Noelle och dels för att jag kanske bär på smittan, kanske den bryter ut, det vet man inte.. fick en ny tid 7 januari! Det är bara tre veckor dit så det går nog fort.. är ju jul och allt så det kommer gå fort...

I morse vaknade lilla plutt 05:00!!! JIPPIEEE! Efter många försök att somna om, gick vi upp och kollade på barnprogrammen... Till kvart i 8 ungefär sedan somnade hon. Och jag med. Skönt. Vaknade inte förrän 10.40 =)

Jag har tagit ledigt från jobbet idag.. känns väldigt skumt att stå och jobba där och servera korv och ha kundkontakt öht när man har magsjuka i familjen!!!
Är dessutom ledig onsdag-torsdag nu så man kan avvakta lite!!

Vet inte när jag ska handla klart julklapparna bara.. jobb i helgen så det får väl bli 22-23:e då.. Suck!

Inga kommentarer: