måndag 1 december 2008

♥♥ Hjärtljud ♥♥

Okej, här kommer det!
Noelle ska bli storasyster!!
Vi var hos barnmorskan idag och jag hade bestämt mig för att om vi fick lyssna på hjärtljuden (om det gick att hitta dem) så skulle jag skriva det här, och på Facebook =)
Det krävdes några försök, men efter en liten stund så fick vi höra det... lät som ett tåg ;)

Jag har gått 14 veckor nu, ganska långt kvar med andra ord... 1 juni är det preliminära datumet.
Ska försöka komma fram till ultraljudsmottagningen i morgon och boka en tid. Blir troligtvis i mellandagarna om de har tid då eller så blir det i början av 2009 sa min barnmorska.

Nu ska jag leka med Noelle! Kram

5 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

MYYYYYS :D:D:D hihi, jag ville inte göra nån glasyr på hans, för jag är inte den perversa här haha!

Anonym sa...

En liten fråga "hitta dem" menar du att det är flera bullar i ugnen?
Det här kan ju bli dyrt för mig ;)

MrsTroll sa...

Åå så härligt, blir lite bebissjuk nu ;-)...

/"pyretina" från FL

Carol sa...

Farbror Magnus> Nej det är bara en, tror vi, men eftersom ett hjärta slår fler än en gång så kallar jag det för flera ;-)

Trollmor> Kul att du kikade in, ska kolla in din blogg med!

Sandy... hahaha nä, jag vet nog hur han hade lagt glasyren isf ;)

Anonym sa...

Grattis tjejen!! Gud vad roligt!! Hoppas att du mår bra trots kommande förkylning!