fredag 12 december 2008

Idol

Idol-finalen har just börjat, men nu är det paus! (Potatisgratängen i ugnen är ändå inte klar än...)
Jag hoppas på Kevin, men om han kommer tvåa så går det nog bra för honom ändå... se på alla de andra tvåorna...

Lussefirande på dagis i morse, det var såå mysigt.. Noelle ville iofs inte vara med i luciatåget utan sprang fram till oss direkt ;-)

....Idag gick bensinen ner ytterligare 10 öre så nu är det tok-billigt! Hoppas alla som har bil passar på att tanka nu.. själv sparade jag nog typ 400 kr jämfört med om jag skulle tankat när det var som dyrast..då kostade en full tank på min bil lite över 1000-lappen, och idag tankade jag för 700 :-) 9.99 kostade det på jobbet!! Värt att fota!!!

Tomtetjejen busar i badrummet...

Tresiffrigt!
TREVLIG HELG!!!







Inga kommentarer: