lördag 28 februari 2009

Baby & barn-mässan!

(Nej det är inte köpt för att det ska matcha, för det gör de inte, ska använda dem separat...)

Har nyss kommit hem från GBG! Tack Therése för en trevlig dag!

Skönt att strosa runt lite utan barn och barnvagnar, det fanns det gott om ändå kände jag ;)

Köpte Nova Star-kjol och t-shirt till Noelle. Mässpriser ;) Är ju från tidigare kollektioner men jag har kikat på den kjolen förut och den ser så himla go ut!
Köpte ett pussel också, hon ÄLSKAR pussel :)
Me&I hade jag sett fram emot, men det fanns bara kläder från deras kalas-sortiment, och jag vill inte ha en t-shirt med massa muffins på!
Fick lite påsar från Libero med blöjor och tvättservetter m.m och det är ju alltid välkommet till den kommande bebisen!

Nu har jag varit där iaf! :)
Kände och pillade lite på smyckena från Amanda Egilson också, jag har ju sett dem på nätet och nästan redan bestämt vilket jag vill ha så fort vi vet vad bebisen som kommer ut ska heta... Men det kan ju vara bra att ha kikat på dem också :)
Ikväll blir det melodifestival, hemma, lugnt.. Just marinerat en fläskfilé i massa vitlök, haha, som jag ska göra nån god gryta av...
Är ju lite förkyld fortfarande så det blir en lugn helg!
Byebye!

Inga kommentarer: