onsdag 29 april 2009

Djurparken!

Årets första besök i djurparken idag! Såå fint väder, strålande sol och jättevarmt! Kunde inte bli bättre! Vi strosade runt, fikade, lekte, grillade korv till lunch, barnen sov sen och då fikade vi igen ;)
Tack Martina för en underbar dag!!
TUR att jag hade mitt bälte på mig, har ju gått någon kilometer idag, det gör ont nu, men tänk hur ont jag hade haft om jag INTE vände och hämtade bältet... ;)
"Kom, vi skyndar oss"
söta tjejer!!
Satt och tittade på vattnet :)

Fikar lite.


APA!
Noelle älskar tydligen apor så det var ju höjdpunkten att se henne i aphuset, men det var
lite läskigt när dom kom för nära ;)



... man somnar gott efter så mycket lek och spring!
Efter besöket åkte vi till Maxi och handlade lite. Jag och Noelle ska vara hemma själva hela helgen nu från i morgon.. vet inte vad vi ska hitta på riktigt... Men det ska ju bli bra väder iallafall, så det är ju skönt!!





6 kommentarer:

Anonym sa...

själva hela helgen? e han på rymmen? ;)

Martina sa...

Tack ska du ha! Jättemysig dag! Vilka fina kort det blev på de söta tjejerna :-) Kram

Sandy Dandy sa...

Mysigt gå i djurparken! Ser Noelle har likadana skor som Engla har :) Fast Noelles är vitare, hehe, Englas är så smutsiga sen sandlådebesöken ;)

Anonym sa...

ja då kan jag tänka mig att det blir lite trångt om han ska bygga och greja. vart har ni husvagnen nånstans? jag har vuxit upp på typ varenda camping i sverige på somrarna när jag var liten ;)

hade tänkt komma hem med bebis med, men alla planer kan ju inte gå i lås. ;) dom gjorde ett UL men jag lyckades inte se om det fanns en snopp eller inte.. hehe.. men jag försökte... ;)

Frida sa...

hihi...ja, det tar på krafterna att gå på djurparken. Vi har oxå vart där två ggr denna veckan. Buster springer nog det dubbla mot var vi går!!! Totalt slut efteråt är han!
Hoppas ni får en bra helg utan gubben!

Sandy Dandy sa...

Jaa jag bakat igen, puh! Sven äter ju som sagt upp allt! HAde bara en påse kvar (7 bullar i...) räcker ingenstans... =P jooo jag lever med på köttfärs o falukorv känns det som... hehe så e det!