torsdag 9 juni 2011

Aj aj

William är ju lite vild av sig, kan förklaras med att han är kille. I morse hörde jag bara hur han skrek till som fasen och efter det ett surrande ljud. En geting låg halvdöd på vardagsrumsgolvet och jag antar att William hade försökt leka lite med den och blev då stucken. Stackars killen Det gjorde nog djävulskt ont och tummen blev dubbelt så stor :(

Han skrek o skrek, svalkade med vatten och sen sa han "aja baja dumheter"

Ja, det är dumheter, man får inte leka med de dumma "flugorna" sa jag.

Noelle har klarat sig, hon är nästan rädd för alla sorters insekter och kallar alla för flugor! =)

Själv fick jag nog något enstaka stick när jag var liten, men jag minns inte det, utan det första jag minns är för 3 år sedan när jag badade med Noelle 1 år och blev attackerad av en och försökte skydda Noelle så den stack mig på armen. Bättre det än på henne iofs.

Ja.. dags att göra oss iordning så får vi se vad dagen har att erbjuda...

1 kommentar:

Caroline sa...

Stackarn, det är inte kul att bli stucken...