söndag 12 juni 2011

Knalleland och så.

Idag var vi en sväng i Knalleland hela familjen. Så trevligt så. William skulle ha nya skor och så blev det;

Lekskor från Skopunkten
Och finskor från Team Sportia



Fin budgetklänning till mamman. 149 :- på H&M. Jättefin med vita 3/4-leggings.



Här är klänningen från Lager 157.




Och så kanske det har hänt något med magen ändå trots allt. En sådan här bild var OTÄNKBAR för mig att lägga ut för några månader sedan!!!!

Nu står det dock still med träningen för ett tag då jag har åkt på en tråkig förkylning! Ut ur min kropp snarast, tack!!!

Hör på tv:n (Canal+) i bakgrunden att Elfsborg leder med 3-0!! Hejja hejja!!












5 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Du har blivit skitsmal ju!!! ingen putmage vad jag kan se!

Sandra ♥ sa...

Kul med shopping!! Vill också åka iväg på en runda snart.

Caroline sa...

Jag köpte en likadan klänning på Lager157, fast kritvit. Stod och valde färg lääänge. Den är en stor favorit just nu!

Hoppas förkylningen går över snart, inget skoj att snora och ha sig mitt i sommaren.

Jättefin mage!
Vi träffades ju senast på S:s Me&I-party, så jag skulle nog se skillnad om jag såg dig nu, eller hur!

Snälla, rara, söta, skulle det kunna gå att ta bort kommentarsgranskningen? Det är så svårt att hänga med i kommenteringen på vissa inlägg när allas läggs in samtidigt och man har skrivit typ samma som de andra som kommenterat och så där...
Eller du kanske har såna som skriver elaka saker på din blogg... Då ska jag genast sluta tjata. :-)

Orsi sa...

Skit vilken snygg mage! Så bra jobbat tjejen, du är superduktig!Snygg klänning du hittade på Lager:-)
Best dina Converse, kommer inom två veckor hoppas jag!

Sandra sa...

Kul med shopping!
Oj, nu har jag ju inte sett dig irl, men det verkar allt som om du kan skippa vassen i år! Syns ingen mage där inte, bra jobbat!