måndag 27 juni 2011

Veckan som gått...

Badpremiär på Apelviken.




William i nya KappAhl-jeans








Hemma från en underbar vecka i Varberg. Tårta har ätits, det har dansats runt midsommarstången, hunden har blivit rädd och rymt från tomten, det har regnat och varit sol om vartannat, jag har shoppat både på Gekås och i stan i Varberg, Noelle har gått ensam till lekplatsen och hittat massa nya kompisar, William har blivit en pratkvarn som aldrig är tyst, jag har joggat totalt 2,5 mil och jag har ätit lite godis och lite mer glass ;)
Det roligaste var nog när jag, förra lördagen, frågade vad vi skulle äta till middag.

Noelle svarar "köttbullar och makaroner!!!"

William svarar "risifrutti!!!"

Svårt val.. hmm.. vi gick till restaurangen istället!

Vi kom hem i morse, åkte direkt till dagis. Och jag åkte hem och packade upp, handlade på Maxi och nu ska jag ner och plocka ur tvätt, 6 maskiner har jag kört idag!

1 kommentar:

Caroline sa...

Verkar som en rätt så härlig vecka!