torsdag 16 juni 2011

Trodde fel.

Trodde att jag skulle eventuellt, kanske.. blivit två par byxor rikare igår. Två par anno 2006 och 2007 som var väldigt små redan då och legat låångt inne i garderoben sen dess. Har alltid tänkt att "de kanske kanske blir lagom någon gång, de är ju knappt använda, så jag låter dom ligga"

I höstas gick det käpprätt åt.... och knappen kunde inte knäppas och jag blev arg på mig själv för att jag såg ut som jag gjorde...

Igår gjorde jag ett nytt försök, men det blir ju inga byxor nu heller. De är för stora. Lätt som en plätt var knappen knäppt och de sitter lite löst både i midjan och över låren och blir liksom sådär snyggt fluffiga vid knäna... Det är ju såklart underbart!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh visst är det en härlig känsla! Du är ju superduktig :-) Själv har jag kommit så långt att jag letar ork till att sätta igång ;-)

Orsi sa...

Du är ju bäst:-)

Caroline sa...

Hoppsan! :-)