tisdag 28 juni 2011

Ullared.

Har hunnit med två vändor till Gekås i juni månad. Och "äntligen" har även jag hittat lite normala kläder. Jag brukar inte alls gilla deras barnkläder, och jag gör det fortfarande inte, mycket plottrigt och skulle likagärna kunna vara köpta på Rusta eller nått. Mattias brukar dock få någon snygg t-shirt varje gång, han är inte så noga med märken ;)






4 nya, den 4:e är i tvätten, den var också snygg med något surfmotiv på tror jag.





Örngott till busWilliam. Han älskar ju dessa tåg! "Chatton"
Han fick en handduk också med nästan samma motiv.



Fin sommarklänning till Noelle. Storlek 116 var helt perfekt.




2 snygga t-shirtar till William, lite stora, 98, fanns nästan ingenting i 92.






Blixten mcQueen t-shirts, de var nog 92.




Röd med blixten :)




Sen köpte jag nya kuddar och kuddfodral till soffan, vilket visade sig vara totalt onödigt för att ungarna slänger ner dem på golvet hela tiden. Suck.

Vad mer? Filmer till barnen, förkläde, stegräknare, och massor med leksaker bl.a "Händige Mannys verktyg" och William kan såklart säga verktyg. Verkuk. Jättekul.



Nej, här skulle jag ju inte sitta. Skulle ju fixa kycklingsallad till ikväll när Frida kommer på besök. Och städa.. först ska vi ju ha kalas för William.

Hej hej!






2 kommentarer:

Sandra sa...

Härlig med ullareds-shopping. Haha, visst är de för festliga när de kommer med sin egna ord. A kallade chuggington, för saggetåget.. den var oxå kul att höra! :)

Sandra ♥ sa...

Det är kul med Gekås shopping när man kommer hem med saker som är användbara liksom! Men ibland kommer man hem och öppnar påsen och kan lägga in den i garderoben typ och så undrar man varför man åkte dit.. :D