torsdag 30 juni 2011

Lite blandat

Blandade mobilbilder följer...

Min stora goding i Annelundsparken igår. Och solblänk i glasögonen...
Idag var det hoppborg på campingen, jag skulle såklart låta mina barn prova det. Dom hade kul, men jag blev nog tröttast av att springa runt, runt och hålla koll på William.. han sticker iväg som blixten..



Bra bild. Nej.





Tunnlar och nät. Han var i himmelriket en stund.







Här är en kille som inte är rädd för vatten iallafall! "Jag flyter iväg" säger han bara.




McDonalds-mjukglass på en bänk i stan häromdagen. Efter det sprang barnen in på Polarn o Pyret som ligger precis i bakgrunden (av nån konstig anledning vet dom ju att det finns en tågbana att leka med därinne..) vilket resulterade i att mamman blev 550 kr fattigare.






Dagens... outfit(?) JAG i SHORTS, för första gången sen.. 2001?? Jag kan inte tycka att mina lår och knän är särskilt snygga men jag accepterar dem mera nu. Shorts och linne från Esprit/EDC.






William fullkomligt älskar grannens katt, "Sivan" och han springer och ska gosa med henne hela tiden. "Siva, Siva" säger han... SÖT!
















1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Kul med hoppborg och bad! Åldern när dom springer iväg och man jagar är den värsta tycker jag haha. Man känner sig så jäkla dum när man springer där och ungen skrattar :D