fredag 10 juni 2011

Fick en idé igår morse att åka till Gällstad. Packade in barnen i bilen och åkte.. Lockade med att äta pannkakor efter att vi gått i affären :) Hittade litegrann, en klänning och en topp till mig, 2 leggings till Noelle och en hoodtröja till William, det är ett måste att ha en sån när man är ute och leker när det är lite kyligt men inte kallt. Sen kollade jag deras Converse, dum som jag var köpte jag inga sist jag var där men det var ju innan jag köpte mina rosa på Visko och då hade jag ju inte börjat gilla dem. Igår fanns det bara låga.. inte min smak alls! Efter pannkaksintaget åkte vi hemåt och vidare till Knalleland. Hade lovat Noelle att få köpa nya kläder till dockan för egen peng =) Och så blev det en ny stekpanna äntligen! Den gamla IKEA-pannan har åkt ut nu. Dom är bra och billiga.. men ett års hållbarhet ungefär. Denna håller förhoppningsvis längre!


Min nya Bondelid-topp :)


Idag har vi varit och handlat på Maxi och ska snart äta lunch. Köpte svenska jordgubbar med som det blir till fredagsmys, så gott!! (Jordgubbar ska vara svenska och ätas på sommaren. Allt där utöver är en synd!)


3 kommentarer:

Caroline sa...

Snygg topp! Jag testade en sån, och en blå, men struntade i dom eftersom jag köpte så mycket annat. :-)
Den var fin på dig!

Vi köper bara ica:s stekpannor, inga andra håller här hemma... Och jag tror inte vi haft samma stekpanna i mer än ett halvår...

orsi sa...

jesus vilken liten midja du har!Snygg topp!

Sandra ♥ sa...

Fin topp! :)