måndag 13 juni 2011

Oj..

Oj vad många kommentarer om bilden med linnet och kjolen =) Jobbigt om jag inte uppfyller vad bilden visar bara.. i vissa kläder syns den mer, i andra mindre. Men den EDC-kjolen där på bilden är faktiskt en av dem som blivit större i midjan :) Jag kan inte säga att jag är en viss storlek, eller har blivit en storlek mindre, för jag har fortfarande olika storlekar beroende på klädmärke och modell. Provade några Bondelid-klänningar på MQ igår (synd att ingen var perfekt, se nedan) och då var det M som gällde, medan EDC är ganska små så då har jag 40 eller L. Den randiga klänningen från H&M är S!!! Men nu kämpar jag vidare, har börjat äta sallad som tillbehör till maten igen nu när ehec-faran är över (??) då det blivit några dagar med lite spaghetti, ris och potatis... Jag har ett delmål kvar... sedan ska jag hoppas nå mitt slutmål, någon gång!!

Så skön på och perfekt passform men ändå lite för mycket randigt för min stil...

Också supernice men satt inte helt perfekt på mig...



Och denna ljuvliga... skuren som ett V under magen dock vilket gav mig lite gravidkänsla...

Jag fortsätter jakten på fina sommarklänningar!

Bilder från www.mq.se




Inga kommentarer: