söndag 22 januari 2012

Äntligen

... lite färgglada nya Villervallakläder! Varit lite trött på deras unisexa stjärnmönster de senaste åren, lite dålig fantasi liksom. Nu äntligen lite mer tjejfärger! (JA, jag gillar rosa till tjejer och blått till killar, men turkos kan båda ha!)















Ett par favoriter. Valde 2 av plaggen till min shoppingbag!





Har varit ute två gånger idag, äntligen lite snö!!


Vi skulle ut nu på eftermiddagen och göra snögubbe, tog med en gammal mössa och en morot... men som vanligt med vår otur var det ingen kramsnö längre :/ så det blev lite vanlig lek istället!


Ska snart åka och hyra en film (JA, vi hyr film, 2012!!), och köpa lite nödvändiga saker inför kommande arbets- och skolvecka.. mjölk, blöjor bl.a.






2 kommentarer:

Anna sa...

Hej! Gillar du inredning, med inriktning på den franska lantstilen & shabby chic? Då har jag kommit rätt. Jag kombinerar det gamla med nytt. I min blogg Hemlängtan visar jag er hur jag inreder, hur man bakar bullar i 15 cm klack, vardagen som en ensamstående mamma och mitt intresse för skyhöga stilettklackar. Numera finns även mizs -hemlängtan på Facebook. Joina oss gärna där. Välkommen

Sandra ♥ sa...

Jag gillade också Villervallas nya kläder!! :) Har tänkt göra inlägg om det också så jag härmas inte bara hähä :D