torsdag 5 januari 2012

H&M-paket


Mitt H&M-paket kom igår. Skickar tillbaka 4 plagg, av typ 7 :) Beställde hem lite på ren chansning, men det var några toppar och en klänning som var för stora, samt ett par jeans som inte var som jag trodde. Funkar inte med för mycket stretch i, de blir så himla uttöjda efter bara en dag och återfår aldrig formen... Vissa plagg byter jag till annan storlek, och något linne, någon topp och en scarves behöll jag. Och ett DORA-sovlinne till Noelle och en klänning. William fick klara sig uten denna gången, jag anser att han har kläder så han klarar sig, och å andra sidan känns det sjukt att shoppa sommarlinnen, shorts och kortärmade klänningar NU. Nej, det får allt vänta!



Klänning i stl M, för stor.




Baslinnen får jag aldrig för många av. Himla praktiskt att ha under en kofta t.ex. Billigt och bra! Blev två såna här i olika färger!

För stor. Stl 40 och mina erfarenheter av Divided är att de är ganska små, så jag tog en 40. Jättelös och vid modell, såg ut som ett tält! Chansar på en 38 istället.






Jeans. Retur!




bilder från www.hm.com



1 kommentar:

Frida sa...

trist när det inte passar. Jag känner inte att de behöver kläder just nu... Barnen alltså...:-)
Får nog bli lite mer inköp under våren, känns för tidigt än...:-( Men alltid kul att titta!!