onsdag 18 januari 2012

Märkligt

Sitter i skolan och funderar på hur fort allting går.. Tema 1, hitta fakta, grupparbete, redovisa.. tema 2, ingen föreläsning, läs själva först, sedan föreläsning och sedan grupparbete... Redovisning. Grupparbete, redovisning. Ungefär så ser det ut. Alla fyra kurserna går in i varandra så man vet liksom inte vilken kurs som är IDAG. Men jag hoppas att det ger sig. Eller så gör det inte det men jag ska klara av det ändå! Så det så! :-)


Längtar efter lite shopping, har några finfina presentkort som gör det hela så mycket roligare! Då är det ju gratis shopping! Eller? ;-)

Men jag får vänta tills det kommer in lite nytt i butikerna, rea ända in i februari är ju såå tråkigt!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Du fixar det! Tycker att mycket är luddigt i början, så är det väl alltid när man börjar en ny kurs?!

För min del har det varit kaos. Vill vara ute i god tid och planera min tillvaro, det gick inte som planerat, men nu har jag lite mer koll!

Jag börjar senare nu, det är därför de inte får äta på dagis. Börjar jag tidigt, så är det 9, ytterst sällan börjar jag 8.30.

Lycka till nu med studierna!

Tessan sa...

Det där fixar du galant :) Heja heja :)