onsdag 4 januari 2012

Hejdå

Hejdå tomtar, vi ses igen i december!



Båda barnen sover nu, ovanligt men skönt, så jag har röjt undan alla tomtar och julgrejer. Granen får vi hjälpas åt med, kanske till helgen, och då tar jag även ner julgardinerna!
Adventsstjärnorna i fönstrena får nog vara några dagar till, mycket finare och mysigare än vanliga lampor :-)


Blandade bilder från veckan;


Storhandling på maxi igår men två barn, faktiskt så skötte de sig bra! Brukar ju bli rena kriget annars.. Det tog väl iofs 1,5 timme där inne.



BusWilliam har börjat öppna kylskåpet...



Däckat i storasysters säng före kl 19 :) sött!

Vi degade igår.. Ser ni vad detta är?



En kock!! Han har ju kockmössa!!
Noelle är lite påhittig allt :)
Här har han fått ögon också



Skickat från iPhone

1 kommentar:

Unknown sa...

Det första jag tänkte när jag såg bilden, innan jag hann läsa vad du skrivit var, att det var väldigt likt han den där Leif Mannerström heter han va?
Jätte likt!