lördag 14 januari 2012

Strumpor!

Fyllt på Williams strumplåda idag! Jag brukar ju "gilla" gekås antihalk som kostar 12 kr paret, det brukar bli ett gäng när man är där! Men hjälp vad svårt att få på vinterkängorna med de sockarna, vet inte om det är så att stjärnorna under foten liksom "stoppar upp" eller vad det är.. Hälen kommer inte i ordentligt. Men med Pop-sockarna funkar det med en gång! (finns säkert mängder med andra sorters strumpor som också skulle funka, men dessa har vi haft innan och har fortfarande så jag vet ju att de är bra, halkskyddet är bra med så det blev ett gäng nya idag) Har 10% på ett köp mellan 18-31 jan så jag nöjde mig med detta idag! :-)


Sen tog jag och Noelle en fika på Viskan. Hon ville ha äppelpaj. Hon tog två skedar men tyckte inte om såsen. Jag smakade och konstaterade att den inte var god! Mycket är bra på Viskan, och speciellt caesarsalladen! Men äppelpajen med vaniljsås blir tyvärr underkänd av mig.


Får bli pizza som kompensation ikväll. Alltid hittar jag anledningar till att unna mig :-) Skickat från iPhone

Inga kommentarer: