fredag 14 maj 2010

Fredag; lek och olycka...

Idag kom Åsa och Victor hit på f.m för den där fikan som vi så länge pratat om. Mysigt att det äntligen blev av! Äppelpaj, vaniljvisp o massa kaffe blev det :)
Efter det åkte vi iväg till Knalleland, jag behövde en ny hårklämma, men alla är ju så dåliga och glider ur håret.. fick tag på en hyfsad på Kicks iaf. Köpte även en hårborste till Noelle på H&M, eller, hon fick köpa den själv... gå fram till kassan med borsten och pengar. Då var hon stolt!
Det var på vägen hem, här, i trappuppgången olyckan var framme.. hon höll i sin hårborste och snubblade i trappan... (ja, senast i morse sa jag till Åsa att hon är JÄTTEduktig på att gå i trappor.. kanske inte skulle sagt det...) 2 små små flisor i framtänderna... Jag bar på William och fullkomligt kastade över honom i systers famn, tur att hon var med...
I morgon bitti ska vi ringa jourhavande tandläkare och se vad dom säger.. idag gick det inte att få tag på någon...


Morgontröttis sover i mammas o pappas säng, kramar apan stenhårt!

William, Victor, Åsa & Noelle i prinsessklänning.

Jag kan stå själv!!! Rekordet ligger nog på 1 minut ungefär!


... och jag kan gå med min gåvagn, långt...
William, 11 månader nästa måndag, 17/5.




1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Aj, stackarn :-(

Fint jordgubbsnattlinne! Engla fått ett sånt av mamma / mommo idag :-)