torsdag 20 maj 2010

Mera sjukdom.

Igår lämnade jag Noelle som vanligt kl 9. Gav mig iväg till Kransmossen och mötte upp grannen för att gå barnvagnsrace på 5 km-sträckan där ;)
Skönt väder, men svettigt. Kom hem, William fick gröt, började städa lite.. då ringde dagis och sa att Noelle hade fått ögoninfektion. Det är många barn som har/har haft det nu, och det smittar väldigt snabbt... Så det var bara att ge sig iväg och hämta henne. Då var ju ögonen ganska kladdiga, och under eftermiddagen igår torkade jag rent två gånger, men det var knappt kladdigt. Och nu på morgonen såg det helt rent ut. Var det bara en lightversion?
Iaf, så får hon vara hemma idag, sen är vi ju lediga fredag och måndag.

Helgens planer är att packa och röja när tillfälle finns, och ev. djurparken på lördag.
Vet inte om jag sa det, men jag började ju röja häromdagen, känns inte en dag för tidigt. 6 veckor kvar till flytt och det känns som att vi får fullt upp. Flyttstädningen kommer jag köpa.. fy för att slita med det själv!! Finns annat man vill göra den tiden...

Inga kommentarer: